reklama

Stratovulkány mojej mysle

som tu pretože už potrebujem niečo  povedať lebo už asi rok nepíšem žiadne básne a schovávam si myšlienky pod posteľ vankúš alebo pod niečie stopy v čerstvej malte že potrebujem občas kričať vtedy keď je tu najmenej počuť a že už potrebujem zmeniť viac vecí aby nebolo všetko také strohé aby som tu nesedela a nepísala takéto nezmyselnosti ktoré nikomu nemôžu nič dať iba mne aby som cítila že žijem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

ako nie nie je to také zlé, práveže všetko je skvelé len ma už začína štvať to, že všetko musí skončiť rozliatym ránom kedy nikto nevie čo sa deje a všetky tie zrecyklovane spomienky sa vracaju ako čiary na papieri okódovaná minulosť rozmýšľam či mám zastať alebo sa radšej pohnúť to už všetko zmizlo všetko váhanie, všetko čo som chcela objaviť ako keby som už dávno poznala a nemá to cenu nemá to cenu byť osamelým bežcom a tváriť sa že nič nepotrebujem keď toho potrebujem tak veľa zmeniť povedať mať rozdať otvoriť ochutnať a vypľuť samý zmätok všade naokolo a veľa ľudí ktorí sa rozprávajú ale ja nemám záujem odpovedať, chcem si už byť na čistom a nie prežehnávať sa pred každou cestou v tme domov aby ma niekto nechytil zozadu a neodtrhol mi hlavu len preto že ruším nočný kľud sa mi zdá že je všetko zbytočné aj tento depresívny text ktorý vôbec nevypovedá o mojej povahe a ktorý je tak zbytočný ako aj samotná existencia mojej depky ktorú by som vážne nemusela vôbec riešiť, je okolo mňa aj x vecí naraz keby som chcela začať že by sa to určite chytilo ale ja už fakt nechápem čoho sa bojíš ale tak dokelu prečo musím ja furt začínať prvá všetko, mňa to už fakt nebaví a je mi zo seba zle zo svojich občasných zúfalých stavov a hej presne ako povedal, ak sa nuda zmení na zábavný večer, smutno sa zaspáva už by to ale mohlo prestať všetká tá smola v lietadlovej oblasti že pociťujem bezcitné pocity voči citovým pocitom už to treba prelomiť aj tak som vlastne ešte stále nedostala odpoveď na roztápanie ľadovcov len som si vzala čo som chcela a to bolo celé ty hedonista potom treba doplácať na staré kolená aj keď nohy by mali tŕpnuť od iných vecí vlastne netreba nič vravieť reprízu si možno pozriem o mesiac dva len pre pocit deja vu toto tu stereotyp nie je ani zďaleka a už nikomu nepoviem ako si treba zamiesť chodník a kamienky prehodiť cez plot k susedom a myslieť na zelené obedy a nelásky z ktorých nič nevzišlo lebo nikto nevedel žiť a veď načo aj, stačilo len byť,,,,

Martina Repková

Martina Repková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som..alebo možno len chcem byť.....mám plnú hlavu myšlienok, ktorých sa občas neviem zbaviť....vtedy som Za dedinou...hľadám mlčanlivú vŕbu a klavír vedľa nej...milujem farby...na papieri, na dreve, v očiach..cítim nepochopenie..artistická zadumanosť...mojou filozofiou je, že život nie je geometria, život je extrém plný pocitov..rozplynutých..do všade..riadia naše zmysly.. nepotrebujú nato jediný neurón..zidelle amathambo!!....toto je pozdrav pre teba:)..chcem už mať rada... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu